Administration af mailgrupper

Administration af mailgrupper

Nedenunder vil vi vise hvordan du tilføjer og sletter medlemmer af en mailgruppe, som du er administrator af.

  • Log på webmail mail.aau.dk
  • Klik på 'Indstillinger' øverst til højre.
  • Vælg ' Se alle indstillinger'.
  • Klik på 'Grupper' i menuen til venstre.

I højre spalte vil du finde listen af alle mailgrupper, du er administrator af.

  • Dobbeltklik på den gruppe du vil administrere.
  • Åbn "Medlemskab".

Listen over medlemmerne kommer frem.

  • Klik på 'Tilføj...' og skriv dele af navnet eller emailadressen på den person du vil tiljøje.
  • Find den rigtige person.
  • Klik på 'Tilføj' igen.
  • Klik på 'OK'.
    eller
  • Klik på navnet af den person du vil fjerne og klik 'Fjern'.

Vær opmærksom på at du kun kan tilføje AAU-e-mailadresser.