Skab et let overblik
Din IT-start som ansat

Skab et let overblik
Din IT-start som ansat

1. I forbindelse med din ansættelse på Aalborg Universitet (AAU), har du fået oprettet en AAU-Konto, hvor der indgår et AAU-Brugernavn og en AAU-Mail. Her skal du være særlig opmærksom på hvad disse skal bruges til.
2. Multifaktorgodkendelse (MFA) er et online sikkerhedslag for at sikre din konto mod misbrug. MFA bliver i dag brugt på de fleste online tjenester og følger samme princip som du kender fra MitID.
3. W-Fi opsætning er tilgængeligt for alle ansatte og studerende. Du kan opsætte vores trådløse Wi-Fi, Eduroam, på din computer og enheder.
4. Har du husket at bestille dit AAUCard? Det har vigtige funktioner for dig som ansat og din daglige gang på AAU.
5. Opsæt Follow-You print på din computer. Brugen af Follow-You tillader dig at uploade print til en server. Herefter vil du kunne gå til hvilken som helst printer på AAU og udskrive dine dokumenter.