Lad os hjælpe dig med komme i mål med at booke
Vejledning til bookning af IT-vagt

Lad os hjælpe dig med komme i mål med at booke
Vejledning til bookning af IT-vagt

Vejledning til bookning af IT-vagt
Vær opmærksom på at bestilling skal ske i god tid 30 dage før eksamenstidspunktet. Skulle eksamen være fordelt over forskellige adresser, skal der udfyldes en bestilling for hver adresse.
Når formularen er blevet sendt af sted, vil du modtage en mail. Denne mail skal gemmes. Opstår der ændringer eller aflysninger skal denne mail besvares.
Du kan følge din bestilling
- Log ind på www.service.aau.dk
- Her anvendes domæne\AAU-ID uden @ og din adgangskode til din computer
- Klik på My Case
- Du får en oversigt over dine sager
- Find bestillingen det drejer som
Du må ikke foretage tilføjelser eller ændre noget i selve sagen. Hvis du sletter, tilføjer eller kommenterer får vi ikke en notifikation herom.
Ændringer til bestillingen
Bekræftelsesmailen du modtog ved din bestilling skal besvares. Der må IKKE ændres på emnefeltet i mailen, da vi på den måde sikrer, at dit svar kommer ind på din sag og vi dermed får automatisk svar.
Ændringer kunne være
- Ændring af eksamenstype fra en stedprøve til en mundtlig
- Ændring af start- eller sluttidspunkt
- Ændring af lokale
- Ændring af antallet af lokaler herunder flere eller færre
- Større ændringer i antallet af studerende, som kunne medføre færre eller flere IT-vagter