AAU logo

It Services

Planlæg et møde med andre

Vejledning til planlægning af møder med andre

Denne vejledning viser hvordan du sender en mødeindkaldelse for at aftale et tidspunkt, hvor du kan mødes med andre, og for at registrere, hvem der accepterer indkaldelsen.

  1. Åbn Outlook, valg Kalender
     
  2. Klik på "Nyt møde"


     
  3. Fortæl modtagerne, hvad mødet handler om, i feltet Emne
     
  4. Fortæl modtagerne, hvor mødet afholdes, i feltet Sted

    Alternativ kan du læse her, hvordan du bruger planlægningsassistenen til at booke en mødelokale
     
  5. Klik på start- og sluttidspunktet for mødet på listerne Starttidspunkt og Sluttidspunkt. Hvis du markerer afkrydsningsfeltet Hele dagen, vises begivenheden som en 24-timers-begivenhed, der varer fra midnat til midnat

    Alternativt kan du bruge planlægningsassistenten til at koordinere tidpunktet iblandt mødedeltagerne



    - Klik på "Tilføj deltagere..." for at finde mødedeltagerne i adressebogen
    - Klik i tabellen på det ønskede tidspunkt og se umiddelbart om der er konflikter
    - Klik på "Aftale" for at forlade Planlægningsassistenten



    Tidpunktet og mødedeltagerne er nu automatisk overført i din mødeindkaldelse
     
  6. Skriv de oplysninger, du vil dele med modtagerne, i teksten i mødeindkaldelsen. Du kan også vedhæfte filer
     
  7. Klik på Send, med mindre du vil ændre på "Svarindstillinger"