Spring til indhold
ForsideApp

Guideline til udvikling af apps

Denne guideline er til dig, studerende eller ansat på Aalborg Universitet, som har brug for overblik over hvilke muligheder der er for at udvikle og distribuere apps til iOS og Android enheder.

Guideline til udvikling af apps

Indledning

Denne vejledning henvender sig til dig som er studerende eller ansat ved Aalborg Universitet. Det vil primært være en vejledning for dig der er studerende, men vejledere og andre ansatte vil kunne bruge vejledningen til at rådgive studerende.

Denne vejledning vil give dig et overblik over hvilke muligheder studerende ved Aalborg Universitet har for at udvikle og distribuere apps til iOS og Android enheder. Vejledningen vil ligeledes indeholde beskrivelse af konkrete handlinger der er nødvendige eller mulige.